.CAT t’estima
Les persones que han fet servir el servei d’atenció de puntCAT el valoren molt positivament.
Fa 9 mesos que estem recollint les opinions dels internautes que s’adrecen a puntCAT amb dubtes sobre el procés de registre. De les respostes obtingudes, 9 de cada 10 usuaris afirmen que el seu problema ha estat resolt gràcies al servei de suport del domini .cat. Preguntats pels detalls, els participants de l’enquesta han valorat la rapidesa de resposta en 8,5; l’eficàcia en 8,5; l’amabilitat en 8,9 i seguiment del cas concret en 8,1 sobre 10.
A punt de complir-se els tres anys de vida del domini .cat, la Fundació puntCAT ha respost a més de 8.000 consultes via correu electrònic, la majoria sobre el procés de registre i l’ús del domini. Val a dir però que és a través dels registradors que els usuaris registren els dominis i a través seu que es resolen les incidències i dubtes. Administrar el .cat en benefici de tots és també dedicar especial cura al servei que donem a qui ens pregunta, i és per això mirem de fer-ho tal com ens agradaria que ens tractessin a nosaltres. Ens importa la vostra opinió i que ens satisfà comprovar que donem un bon servei.
Però tot i la satisfacció dels usuaris i de puntCAT, seguim treballant per millorar encara més i assolir un excel·lència, tant en l’atenció com en els serveis que ofereix el domini .cat. Esperem les vostres suggerències a través el correu electrònic o en la propera trobada presencial del 17 de febrer.