Èxit de la primera jornada puntXpunt
Els professionals del vi surten preparats per triomfar a Internet. El 30 de març vam celebrar la primera jornada puntXpunt amb el títol La Viticultura i l’estratègia a Internet. Amb l’objectiu d’acostar les eines que augmenten la competitivitat a Internet, aquest puntXpunt es va adreçar als diferents agents del món del vi. Els gairebé 40 assistents, professionals claus d’empreses del sector, van valorar molt positivament la sessió. En paraules d’un d’ells, “amb aquesta sessió he entès realment que puc potenciar molt més la promoció i comercialització dels meus productes a través d’Internet amb una major garantia d’èxit”.
Els factors d’èxit de la trobada van ser el seu petit format, que facilita la interacció, i els exemples pràctics que van exposar els ponents de la jornada. Per una costat un parell d’experiències innovadores en el món del vi, Somelier Alumni d’Àlex Duran i Vinalium de Sergi del Campo. Per l’altre, Nico Bour, Pere Rosales, Maura Claramunt i Gorka Garmendia van oferir propostes fàcilment reproduïbles sobre com potenciar l’estratègia de les empreses aprofitant les possibilitats que ens ofereix Internet i la gestió de la reputació i la marca.
A més a més, l’animada ronda de preguntes i respostes entre els assistents i els ponents, i els moments distesos dels descansos o del tast de vins que conclogué la jornada, va propiciar l’intercanvi d’impressions entre els diferents agents del sector que van gaudir del puntXpunt.
Estan disponibles en línia algunes de les fotografies de la jornada i les presentacions dels ponents.
L’èxit de la jornada anima la Fundació puntCAT a donar continuïtat al projecte puntXpunt i anunciar una segona jornada. puntCAT ha iniciat converses amb diferents sectors econòmics i empresarials per mirar d’ajustar les sessions puntXpunt a les seves necessitats i a les de tots els qui ho desitgin.