Les innovacions de la Fundació puntCAT, presentades al congrés internacional de CENTR a Brussel·les
Durant el congrés, la Fundació puntCAT va explicar les claus de l’èxit del .cat, un dels dominis que més va créixer el 2014 entre els que integren Centr.
La Fundació puntCAT va participar molt activament al congrés internacional de l’Associació de Dominis Europeus Geogràfics de Nivell Superior (CENTR) a Brussel·les, que comptà amb l’assistència de registradors i registres d’arreu del món durant els dies 7, 8 i 9 d’octubre.
Durant el congrés, on es va debatre, entre d’altres assumptes, sobre les estratègies del màrqueting digital o la rellevància del Big Data, la Fundació puntCAT va explicar les claus de l’èxit del domini .cat, un dels dominis que més va créixer el 2014 entre els que integren CENTR.També es va destacar la posada en marxa d’un marketplace, que estarà actiu a finals d’aquest mes i suposarà un punt de trobada digital entre usuaris i empreses del món tecnològic de parla catalana.
Santi Ribera, director general de la Fundació puntCAT, va ser l’encarregat de presentar els resultats anuals del domini .cat i de detallar l’estratègia per augmentar-ne el nombre de registres. La nova visió estratègica de la Fundació enfocada a l’usuari final i les seves necessitats va incrementar l’interès dels registres internacionals en el .cat, que és ja un domini de referència.
En el marc d’aquesta trobada internacional, es van lliurar els premis CENTR 2015, en els quals la campanya “Navega en català” impulsada per la Fundació puntCAT era finalista en la categoria de projectes web de Responsabilitat Social Corporativa. La distinció se la va endur, finalment, un projecte del domini .at d’Àustria.