Més empreses compromeses amb .cat: MORITZ i RACC
El concurs de vídeos 1dels50mil.cat, en les dues darreres setmanes en vigor que li resten, continua mostrant la varietat de dominis .cat que omplen de continguts la xarxa. Aquest concurs el vam idear pensant en vosaltres, els titulars o usuaris de webs .cat que voleu donar-los a conèixer. Així que si no has participat encara, espavila! estàs a temps de promocionar el teu lloc web, sense importar com sigui o de què parli. Als vídeos que ja participen al concurs trobem des de webs personals, com el bloc del Diputat al Parlament joanboada.cat, a webs de col·lectius, com el de la comunitat d’Ubuntu en català ubuntu.cat, la cooperativa d’energia verda somenergia.cat, o la comunitat de lectors UOC llibresperllegir.cat.
Aquest concurs, obert fins el proper 9 d’octubre, a més de premiar els guanyadors amb interessants regals, ofereix la possibilitat de promocionar gratuïtament un domini .cat a tothom que vulgui; una oportunitat que alguns no han volgut deixar passar. És el cas del cantautor Jordi Montañez, que des del seu .cat ens apropa a la seva faceta artística; o del guia de muntanya que ens ofereix els seus serveis titulats des de Montfranc.cat. La plataforma 1dels50mil.cat també beneficia petites i mitjanes empreses que poden fer publicitat dels seus serveis sense cap cost. Eutopia.cat, una empresa de desenvolupament web, va ser de les primeres concursants en beneficiar-se d’aquesta oportunitat, com també ha fet QuinCacau.cat, la botiga de samarretes en línia.
També algunes grans empreses més conegudes per tots nosaltres han aprofitant l’altaveu del concurs 1dels50mil.cat i han fet un vídeo de col·laboració per a mostrar el seu suport al .cat i, de pas, promocionar-se. Ja fa dies que sabem perquè la marca Munich considera el nostre domini com una bona eina de màrqueting; ací ho pots veure. Ara també sabem que el RACC és .cat i que ho llueix sense complexes, ho has vist ací. Però a més a més, la setmana passada ens va arribar una petita peça molt especial que ha editat la gent de Moritz i que està tenint molt bona acollida a les xarxes socials. Amb un vídeo senzill que compta amb un argument ben decidit, Moritz, la cervesa de Barcelona, raona els motius pels quals és .cat i anima tothom a participar al concurs. Encara no has vist com juguen amb la llengua amb paraules com mer.CAT, justifi.CAT o arris.CAT? Doncs mira-ho i, seguint les seves indicacions, obre’t una Moritz ben fresqueta i participa al concurs 1dels50mil.cat!
Però no són els únics que s’apunten a parlar del seu .cat. El Barça, en Màrius Serra, el Belda i el conjunt Badabadoc i en Toni Albà col·laboren en el nostre concurs i t’animen a participar-hi. No badis, tens 10 dies per enviar-nos el teu vídeo, l’esperem!