Notícies > Oferta de feina: Adjunt/a a direcció de comunicació (substitució baixa IT i maternitat)
Oferta de feina: Adjunt/a a direcció de comunicació (substitució baixa IT i maternitat)
21 juny 2024
La Fundació .cat busca incorporar un/a adjunt/a a direcció comunicació per cobrir una substitució per maternitat. La persona escollida s’encarregarà de donar suport a la direcció de la comunicació de l’entitat i haurà de coordinar-se amb els diferents equips per comunicar els projectes fundacionals.
FUNCIONS
- Implementació de l’estratègia comunicativa de La Fundació .cat.
- Disseny de les campanyes de comunicació dels diferents projectes de l’entitat.
- Gestió de la comunicació amb la premsa.
- Implementació i coordinació del pla de continguts (Web, xarxes socials, entre d’altres).
- Implementació de la guia d’estil i imatge corporativa de l’entitat.
REQUISITS
- Titulat Superior (Publicitat i Relacions públiques o Periodisme).
- Més de 4 anys d’experiència en comunicació.
- Domini dels idiomes català, castellà i anglès.
- Domini de programes d’edició i imatge com ara Adobe Photoshop o Illustrator.
- Experiència en dinamització de xarxes socials (twitter, facebook, instagram i Linkedin).
ES VALORARÀ
- Que hagi treballat en projectes tecnològics, preferiblement relacionats amb la cultura catalana.
- Coneixedor/a del teixit cultural, associatiu i digital dels territoris de parla catalana.
- Coneixement de Hootsuite, gestió documental.
- Capacitat de treballar en equip.
- Actitud proactiva, resolutiva, i amb iniciativa pròpia.
OFERIM
- Contracte per baixa de maternitat.
- 40 hores setmanals amb possibilitat de 2 dies de teletreball i flexibilitat horària.
- Incorporació: Immediata.
Les persones interessades en cobrir la vacant poden enviar el seu CV a comunicacio@fundacio.cat abans del dia 12 de juliol de 2024.