Els Premis Laus guardonen la campanya ‘Ànima’, amb què la Fundació .cat va celebrar el seu quinzè aniversari
A la Fundació .cat estem d’enhorabona. Els Premis ADG Laus de Disseny Gràfic i Comunicació Visual han guardonat la campanya multiplataforma Ànima, 15 anys de la Fundació .cat amb dos reconeixements. Concretament, el Premi Laus de bronze en la categoria Webstite no transaccional i el Premi Laus de Bronze en la categoria Videojoc de marca.
La campanya va ser duta a terme per This is Umami, un estudi de servei complet que crea estratègies i disseny a qualsevol plataforma.
En la categoria Webiste no transaccional, es va crear una exposició itinerant i la seva translació en línia a través de diversos elements com ara vídeos, avatars, gifs, un tour virtual 3D en 360º i un videojoc. Precisament aquest últim videojoc és el premiat en la categoria de Videojoc de marca. En ell, els usuaris poden descobrir com és la seva ànima en la forma d’un avatar digital que es podia compartir per xarxes socials.
Els premis Laus reconeixen els millors projectes en més de 50 apartats en cinc categories: Disseny Gràfic, Digital, Publicitat, Audiovisual i Estudiants. A banda, promouen el disseny, projecten la seva importància cultural i econòmica per a la societat, i donen suport a l’entorn professional.