Notícies > La Fundació puntCAT i el RACC analitzen el paper dels dominis com a eina de màrqueting a la Catosfera

La Fundació puntCAT i el RACC analitzen el paper dels dominis com a eina de màrqueting a la Catosfera

19 març 2015

Dins del marc de la Catosfera 2015, se celebrarà la sessió “Estratègia .cat. De Catalunya al món”, a càrrec de Santi Ribera, director de la Fundació puntCAT, i de Josep M. Miret, director de Comunicació i responsable de l’estratègia digital del RACC

El proper dissabte 21 de març, dins del marc de la Catosfera 2015, se celebrarà la sessió “Estratègia .cat. De Catalunya al món”, a càrrec de Santi Ribera, director de la Fundació puntCAT, i de Josep M. Miret, director de Comunicació i responsable de l’estratègia digital del RACC. La ponència tindrà lloc a les 10:30 del matí al Centre Cultural la Mercè de Girona.

La sessió, que forma part de les jornades de la Catosfera que se celebren entre el 20 i el 28 de març, abordarà la importància estratègica en l’elecció d’una extensió de domini d’Internet. Més concretament, els dos ponents tractaran el valor estratègic del .cat; un domini de referència tant pel sentiment identitari que desperta, com per ser mundialment reconegut i tecnològicament innovador. La tria de l’extensió de domini d’un lloc web és també clau per al posicionament SEO i per adreçar-se de forma adient al mercat catalanoparlant.

Per a més informació, consulteu el programa de la Catosfera 2015.