Notícies > El domini .cat resisteix l’embat de la covid i segueix creixent

El domini .cat resisteix l’embat de la covid i segueix creixent

04 desembre 2020
Observatori .cat 2020

La Fundació .cat presenta l’Observatori anual del domini .cat, una anàlisi infogràfica de les dades més rellevants del domini durant el darrer any que permet comparar l’evolució del .cat des del 2005, any de la seva creació. Enguany, el quinzè aniversari del domini .cat ha coincidit amb un any de pandèmia, però malgrat això, el .cat ha demostrat la seva fortalesa i ha seguit creixent.

Actualment, el domini .cat supera la barrera dels 110.000, aconseguint la xifra de 110.802 dominis. Això suposa un creixement de l’1.55 % respecte l’any anterior. “Estem molt contents de presentar aquests resultats justament aquest any que el domini .cat celebra el seu 15è aniversari. Aquestes dades fan palès el treball i l’esforç del Patronat i de l’equip de .cat per arribar a tots els racons del territori de parla catalana, ja sigui a través dels nostres projectes fundacionals com a través de les aliances i partenariats que hem engegat aquest 2020”, comenta el president de la Fundació.cat, en Carles Salvadó.

Evolució del domini .cat

Rep les notícies que més t’interessin!

Escull els temes que més t’apassionen i rebràs un resum de noticies setmanal.