Notícies > Comunicat del Patronat de la Fundació .cat

Comunicat del Patronat de la Fundació .cat

14 octubre 2019

La Fundació .cat defensa la llibertat d’expressió i lluita pel dret a decidir, com a única manera que permet assegurar el manteniment i futur de la nostra llengua i la nostra cultura davant les amenaces globals polítiques i tecnològiques que ens envolten. Llengua, Cultura i Internet són el nostre ADN.

Atesa la sentència condemnatòria dictada pel Tribunal Suprem en relació al procés obert contra els líders civils i polítics catalans, la Fundació puntCAT manifesta que així com la presó preventiva no va ajudar a resoldre el conflicte, tampoc ho farà la presó dictada avui. La presó no és la solució.

La resolució del conflicte que viu Catalunya passa, exclusivament, pel diàleg polític i pel dret a decidir dels seus ciutadans.

Demanem i exigim als responsables que facin tot per l’alliberament dels líders civils i polítics condemnats, i manifestem tot el nostre suport i solidaritat a les famílies dels que són privats de la seva llibertat.

Avui ha estat el president d’Òmnium, entitat patrona de la nostra Fundació, demà podem ser qualsevol de nosaltres, i d’aquí poc, la desaparició per inanició de la nostra llengua i cultura.

Llibertat Presos Polítics

Rep les notícies que més t’interessin!

Escull els temes que més t’apassionen i rebràs un resum de noticies setmanal.